Klachten

Bij Highbuckle.nl vinden we het jammer en vervelend als een klant klachten heeft. We zullen er dan ook alles aan doen om tot een oplossing te komen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@highbuckle.nl.

1. Klacht melden bij Highbuckle.nl

Stuur een e-mail naar info@highbuckle.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht. Onze klantenservicemedewerkers zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing te vinden.

2. ODR-platform van de Europese Commissie

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op ODR-platform. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, sta je vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

We zoeken altijd naar een passende oplossing voor jouw klacht en waarderen het dat je ons de kans geeft om deze op te lossen.